Gestroomlijnd klantenservice reactie-instrument
Desk.com is een klantenservice-integratieservice met een focus op kleine bedrijven en enquêtes. Integreer alle inkomende klantberichten van alle sociale media-sites in één lijstgebaseerd systeem dat kan worden geopend vanaf een dashboard met meerdere apparaten.
Overal hulp
Desk.com's meest directe functie is het alles-in-één dashboard met alle binnenkomende klantcommunicatie vanuit een veelheid aan bronnen. Deze tickets kunnen vervolgens worden toegewezen aan de juiste teamlid of worden beantwoord met een vast antwoord. Antwoorden worden verzonden via hun oorspronkelijke platform, dus een klant die een vraag stuurt via Facebook, ontvangt een bericht terug op dezelfde manier. Naast deze efficiëntietool heeft Desk.com tevredenheids- en prestatiescores om zowel de algehele ervaring van een klant als de servicevaardigheid van een agent te meten. Deze scores kunnen worden bekeken als een grafiek of set van historische veranderingen, samen met individuele klantinteracties en veranderingen in tevredenheid. De service kan ook automatisch een database van eerdere vragen opbouwen, waardoor klanten hun eigen eenvoudigere vragen kunnen beantwoorden. Beschikbaar op een schaal van functies per agent, heeft de service een gratis proefperiode maar geen gratis abonnement.
Alles gemonitord
Desk.com is een eenvoudige service die handig is voor kleinere bedrijven en start-ups. De prestatie-statistieken zijn een handige manier om zowel de klant- als de klantzijde van de dialoog te beheren.
Beoordelingen about Desk com
Heeft u geprobeerd Desk com? Wees de eerste om uw mening te verlaten!